Ministerstwo Spraw Zagranicznych ujawnia wydatki na PR
Ministerstwo Spraw Zagranicznych ujawnia wydatki na PR

Ministerstwo Spraw Zagranicznych opublikowało szczegółowe informacje dotyczące wydatków na PR i marketing, w odpowiedzi na zapytanie posłanki Platformy Obywatelskiej, Izabeli Leszczyny. Ujawnione dane dotyczą lat 2016-2017, kiedy ministrem był Witold Waszczykowski.
Wśród ujawnionych kwot, Telewizja Polska otrzymała 120 tys. zł za produkcję i emisję dwóch spotów promujących szczyt NATO w Polsce. To znaczący wydatek, który pokazuje, jak istotne jest marketing w kontekście międzynarodowym.
Dodatkowo, Fundacja Obchodów 100. Rocznicy Odzyskania przez Polskę dostarczyła 1500 sztuk książki „Poland The Road to Freedom”, co również świadczy o zaangażowaniu w promocję wizerunku Polski. Ujawnione wydatki mogą budzić kontrowersje w kontekście efektywności takich działań.
Na podstawie: Źródła









