Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Indie rezygnują z karania dziennikarzy za fake newsy

Indie rezygnują z karania dziennikarzy za fake newsy

Indie rezygnują z karania dziennikarzy za fake newsy

CZQ>PL>MARKETING
Indie rezygnują z karania dziennikarzy za fake newsy

Władze Indii ogłosiły kontrowersyjny plan dotyczący fake newsów, który wzbudził wiele emocji. W poniedziałek, 2 kwietnia 2018 roku, Ministerstwo Informacji i Środków Przekazu zapowiedziało, że dziennikarze, którzy rozpowszechniają nieprawdziwe informacje, stracą akredytacje.



Decyzja ta była postrzegana przez wielu jako atak na wolność prasy w Indiach, które są uważane za największą demokrację na świecie. Krytycy wskazywali, że takie działania mogą prowadzić do autocenzury wśród mediów.



Jednakże, zaledwie 24 godziny po ogłoszeniu, ministerstwo wycofało się z pomysłu, nie podając przyczyny. Urzędnik, który rozmawiał z Reuters, stwierdził, że to premier osobiście zalecił rezygnację z tego kontrowersyjnego podejścia.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.