Dlaczego PR to nadal wyzwanie? Wywiad z Łukaszem Zającem

Dlaczego PR to nadal wyzwanie? Wywiad z Łukaszem Zającem

CZQ>PL>MARKETING
Dlaczego PR to nadal wyzwanie? Wywiad z Łukaszem Zającem

Public relations w Polsce ma już ponad 25-letnią historię, ale jak zauważa Łukasz Zając, świadomość dotycząca PR-u wciąż pozostawia wiele do życzenia. W wywiadzie dla PRoto.pl Zając podkreśla, że mimo licznych sukcesów w branży, istnieje potrzeba dalszego kształcenia i promowania dobrych praktyk komunikacyjnych.



„Ostatnie 25 lat to dużo dobrej roboty, ale wciąż można poprawić nasz wizerunek” – mówi Zając. Zauważa, że PR często kojarzy się z słabym marketingiem politycznym, co wpływa na postrzeganie całej branży. Dlatego ważne jest, aby eksperci PR-u podejmowali działania na rzecz podniesienia świadomości.



Warto dodać, że Zając angażuje się w edukację, prowadząc warsztaty i wykłady, które mają na celu rozwijanie umiejętności komunikacyjnych wśród studentów oraz profesjonalistów. To krok w stronę lepszego zrozumienia, czym jest PR i jak można go skutecznie wykorzystywać.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.