Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowa Twarz Employer Brandingu w Publicon

Nowa Twarz Employer Brandingu w Publicon

Nowa Twarz Employer Brandingu w Publicon

CZQ>PL>MARKETING
Nowa Twarz Employer Brandingu w Publicon

Paulina Laufer-Orłowska objęła w 2018 roku kluczową rolę w agencji Publicon, gdzie odpowiada za rozwój kompetencji w zakresie employer brandingu. Jej doświadczenie w branży marketingowej oraz wcześniejsze związki z Grupą Impel oraz Credit Agricole, stanowią solidną podstawę do wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań.



Publicon, znany z profesjonalnego podejścia do komunikacji marketingowej, zyskuje na znaczeniu w obszarze budowania wizerunku pracodawcy. Employer branding staje się niezwykle istotnym elementem strategii HR, co wpisuje się w aktualne trendy rynkowe.



Dzięki wizji Laufer-Orłowskiej, Publicon ma szansę na stworzenie silnej marki, która przyciągnie utalentowanych pracowników i wzmocni pozycję agencji na rynku.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.