Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polacy a Automatyzacja: Optymizm na Pierwszym Miejscu

Polacy a Automatyzacja: Optymizm na Pierwszym Miejscu

Polacy a Automatyzacja: Optymizm na Pierwszym Miejscu

CZQ>PL>MARKETING
Polacy a Automatyzacja: Optymizm na Pierwszym Miejscu

Pracownicy w Polsce nie boją się automatyzacji, jak pokazuje raport „The Workforce View in Europe 2018” opracowany dla ADP. Aż 76 proc. Polaków jest przekonanych, że ich miejsca pracy nigdy nie zostaną zastąpione przez maszyny. To najwyższy poziom optymizmu w całej Europie.



W przeciągu całego kontynentu około 1/3 pracowników odczuwa niepokój związany z nowymi technologiami, które mogą zagrażać ich zatrudnieniu. W Polsce jednak, tylko 10 proc. zatrudnionych ma takie obawy. Największe wątpliwości dotyczą osób w wieku 35-44 lat.



Warto zauważyć, że odczuwany poziom zagrożenia różni się w zależności od branży. Automatyzacja staje się coraz bardziej powszechna, a Polacy wydają się być gotowi na tę zmianę, co może być pozytywnym sygnałem dla rozwoju rynku pracy.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITAUTOMATION

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.