Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

RODO w Polsce: Opóźnienia i Wyzwania

RODO w Polsce: Opóźnienia i Wyzwania

RODO w Polsce: Opóźnienia i Wyzwania

CZQ>PL>MARKETING
RODO w Polsce: Opóźnienia i Wyzwania

RODO, czyli Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, miało wejść w życie w Polsce 25 maja 2018 roku. Jednak, jak informuje Mirosław Sanek, zastępca Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, ustawa dostosowująca polskie przepisy może się opóźnić.



Choć termin był znany od dawna, Sanek zapewnia, że data obowiązywania nowych regulacji się nie zmieni. URzędnicy otrzymywali prośby o przesunięcie terminu, ale według niego, jest to niewykonalne, ponieważ decyduje prawo unijne.



W przypadku braku polskiej ustawy, bezpośrednio stosowane będzie ogólne rozporządzenie UE. To wyzwanie dla instytucji, które muszą dostosować się do nowych regulacji bez krajowych przepisów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.