Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

DIY PR: Jak wybrać najlepszy dzień na premierę produktu

DIY PR: Jak wybrać najlepszy dzień na premierę produktu

DIY PR: Jak wybrać najlepszy dzień na premierę produktu

CZQ>PL>MARKETING
DIY PR: Jak wybrać najlepszy dzień na premierę produktu

Czas jest kluczowym elementem w marketingu. Wybierając datę premiery swojego produktu, warto wziąć pod uwagę różne czynniki, które mogą wpłynąć na jego odbiór.

Na początku zadaj sobie pytanie, kiedy twoja grupa docelowa jest najbardziej dostępna? Warto unikać dni, w których odbywają się ważne wydarzenia lub święta, które mogą odciągnąć uwagę twoich interesariuszy.

Po drugie, analizuj trendy. Sprawdź, jakie dni w tygodniu są najpopularniejsze w twojej branży. Często okazuje się, że niektóre dni mają wyższą aktywność w mediach społecznościowych czy w prasie.

Na koniec, pamiętaj o testowaniu. Przetestuj różne daty na małej grupie, aby sprawdzić, kiedy twoja wiadomość dociera do odbiorców w najlepszy sposób.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.