Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Profim wybiera Lighthouse jako partnera PR

Profim wybiera Lighthouse jako partnera PR

Profim wybiera Lighthouse jako partnera PR

CZQ>PL>MARKETING
Profim wybiera Lighthouse jako partnera PR

Profim, renomowany producent siedzisk biurowych, nawiązał współpracę z agencją Lighthouse od lutego 2018 roku. Agencja zajmie się opracowaniem oraz realizacją strategii komunikacji wewnętrznej, co jest kluczowe dla efektywności organizacji.


Do zadań Lighthouse należy również employer branding, który pomoże w budowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcy, oraz korporacyjna komunikacja zewnętrzna, mająca na celu skuteczne dotarcie do klientów i partnerów.


Działania te są koordynowane przez Przemysława Mitraszewskiego, Managing Partnera, oraz Izabelę Wejcht, Head of Consumer & Health Practice. Mimo że strony nie ujawniają szczegółów współpracy, wiadomo, że korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów, co może przynieść wymierne korzyści w analizie skuteczności działań.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.