Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Tech Data w obliczu spadku marż - co to oznacza dla rynku?

Tech Data w obliczu spadku marż - co to oznacza dla rynku?

Tech Data w obliczu spadku marż - co to oznacza dla rynku?

CZQ>PL>MARKETING
Tech Data w obliczu spadku marż - co to oznacza dla rynku?

Tech Data, jeden z wiodących dystrybutorów technologicznych, wyraził obawy dotyczące potencjalnego spadku marż w związku z modyfikacjami w programach producentów. CEO firmy, Robert Dutkowsky, wskazał, że zmiany te mogą mieć negatywny wpływ na rentowność przedsiębiorstwa.



W rozmowie z amerykańskim CRN, Dutkowsky zaznaczył, że zasady współpracy z producentami ulegają zmianom, co nie jest niczym nowym w branży. Jednak, jak podkreślił, obecne modyfikacje mogą przynieść inne skutki niż w przeszłości.



Choć CEO nie zdradził, którzy producenci wprowadzają zmiany, wiadomo, że Apple (14%), Cisco (10%) i HP (10%) stanowią największy udział w obrotach Tech Daty. To może sugerować, że ich decyzje będą miały kluczowe znaczenie dla przyszłości firmy.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.