Polacy coraz bardziej ufają biometrii!

Polacy coraz bardziej ufają biometrii!

CZQ>PL>MARKETING
Polacy coraz bardziej ufają biometrii!

Biometria zyskuje na popularności w Polsce, a zaufanie konsumentów do tej technologii rośnie w zastraszającym tempie. Z najnowszego raportu wynika, że 83% respondentów uważa, iż jest to bezpieczna forma uwierzytelnienia. To wzrost o 23 punkty procentowe w porównaniu do roku ubiegłego!

Wśród osób korzystających z płatności zbliżeniowych, zaufanie do biometrii jest jeszcze wyższe – wynosi 85%. Polacy najchętniej wskazują na skanowanie odcisku palca oraz tęczówki oka jako metody autoryzacji, które chcieliby stosować podczas zakupów.

Skanowanie odcisku palca postrzegane jest jako najbezpieczniejsze rozwiązanie – tak uważa 74% badanych. Co więcej, 41% respondentów zadeklarowało, że z chęcią skorzystałoby z rozwiązań biometrycznych podczas płatności zbliżeniowych.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.