Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Przemoc wobec dzieci czy burgerów? Szokujący eksperyment Burger Kinga

Przemoc wobec dzieci czy burgerów? Szokujący eksperyment Burger Kinga

Przemoc wobec dzieci czy burgerów? Szokujący eksperyment Burger Kinga

CZQ>PL>MARKETING
Przemoc wobec dzieci czy burgerów? Szokujący eksperyment Burger Kinga

Niecodzienny eksperyment przeprowadzony przez Burger Kinga zwrócił uwagę na poważny problem przemocy wobec dzieci. W restauracji sieci, pracownik celowo uszkadzał kanapki, aby wywołać reakcję klientów.

W tym samym czasie, w lokalu miała miejsce wyreżyserowana scenka, w której jeden z nastolatków był prześladowany przez rówieśników. Klienci nie zdawali sobie sprawy z tego, że sytuacja była inscenizowana, co podkreśla ważność tematu przemocy w społeczeństwie.

Reakcje klientów na przemoc wobec jedzenia były bardziej zauważalne niż na przemoc wobec dziecka, co stawia pytania o priorytety społeczne. Eksperyment miał na celu skłonienie do refleksji nad tym, co naprawdę jest dla nas ważne.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.