Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Zmiany w Amway Polska: Nowy lider w komunikacji

Zmiany w Amway Polska: Nowy lider w komunikacji

Zmiany w Amway Polska: Nowy lider w komunikacji

CZQ>PL>MARKETING
Zmiany w Amway Polska: Nowy lider w komunikacji

Anna Wieraszko, szefowa działu komunikacji i rzecznik prasowa w Amway Polska, odchodzi na emeryturę po 23 latach pracy. Jej odejście planowane jest na 30 września 2017 roku, co oznacza koniec pewnej ery w firmie.



Nowym liderem w tym obszarze będzie Marcin Kłódkiewicz, który związany jest z marką od pięciu lat. Przejmie on obowiązki Wieraszko od 1 października, co może oznaczać świeże spojrzenie na strategię komunikacyjną firmy.



Wieraszko była kluczową postacią, odpowiadającą za komunikację wszystkich marek Amway w Polsce oraz krajach bałtyckich. Jej działania przyczyniły się do wielu inicjatyw, w tym budowy kliniki „Budzik” prowadzonej przez fundację „Akogo?” Ewy Błaszczyk.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.