Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Jak The New York Times poradził sobie z kryzysem wizerunkowym?

Jak The New York Times poradził sobie z kryzysem wizerunkowym?

Jak The New York Times poradził sobie z kryzysem wizerunkowym?

CZQ>PL>MARKETING
Jak The New York Times poradził sobie z kryzysem wizerunkowym?

Co zrobić, gdy haker grozi twojej firmie, a krytyczne wpisy w mediach społecznościowych mnożą się jak grzyby po deszczu? Tego typu pytania musieli zadać sobie członkowie The New York Times, którzy wzięli udział w unikalnej symulacji kryzysu wizerunkowego.



Firma CommCore Consulting Group przeprowadziła dla nich ćwiczenia, mające na celu pokazanie, jak wygląda zarządzanie kryzysem z perspektywy dziennikarzy. Uczestnicy symulacji byli świadomi jej celu, co pozwoliło im lepiej przygotować się na realne sytuacje kryzysowe.



Podczas symulacji redaktorzy musieli stawić czoła krytycznym pytaniom i szybko reagować na sytuacje, które mogłyby zaszkodzić reputacji gazety. Wydarzenia te pokazały, jak ważne jest posiadanie planu działania w obliczu kryzysu.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.