Jak The New York Times poradził sobie z kryzysem wizerunkowym?
Jak The New York Times poradził sobie z kryzysem wizerunkowym?

Co zrobić, gdy haker grozi twojej firmie, a krytyczne wpisy w mediach społecznościowych mnożą się jak grzyby po deszczu? Tego typu pytania musieli zadać sobie członkowie The New York Times, którzy wzięli udział w unikalnej symulacji kryzysu wizerunkowego.
Firma CommCore Consulting Group przeprowadziła dla nich ćwiczenia, mające na celu pokazanie, jak wygląda zarządzanie kryzysem z perspektywy dziennikarzy. Uczestnicy symulacji byli świadomi jej celu, co pozwoliło im lepiej przygotować się na realne sytuacje kryzysowe.
Podczas symulacji redaktorzy musieli stawić czoła krytycznym pytaniom i szybko reagować na sytuacje, które mogłyby zaszkodzić reputacji gazety. Wydarzenia te pokazały, jak ważne jest posiadanie planu działania w obliczu kryzysu.
Na podstawie: Źródła









