TIDAL w Mercedes-Benz: Muzyka na wyciągnięcie ręki!

TIDAL w Mercedes-Benz: Muzyka na wyciągnięcie ręki!

CZQ>PL>MARKETING
TIDAL w Mercedes-Benz: Muzyka na wyciągnięcie ręki!

Od 2018 roku kierowcy samochodów Mercedes-Benz będą mogli korzystać z usługi TIDAL, co oznacza, że muzyka stanie się integralną częścią jazdy.


Użytkownicy będą mogli bezpłatnie słuchać ponad 50 milionów utworów przez 12 miesięcy, co znacząco podnosi komfort podróży. To nie tylko dostęp do muzyki, ale również wideoklipów i tematycznych playlist, które zostały stworzone przez ekspertów z branży muzycznej.


TIDAL wyróżnia się na rynku jako platforma oferująca streaming muzyki w bezstratnej jakości w 52 krajach. Dzięki temu, fani muzyki będą mieli okazję doświadczyć najwyższej jakości dźwięku oraz uczestniczyć w ekskluzywnych wydarzeniach, które zbliżają ich do ulubionych artystów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.