Polskie firmy a employer branding: Niewykorzystany potencjał
Polskie firmy a employer branding: Niewykorzystany potencjał

Jedynie 14 proc. polskich przedsiębiorstw posiada jasno zdefiniowaną i wdrożoną strategię employer brandingową – wynika z raportu HRM Institute. Choć firmy zdają sobie sprawę z korzyści, jakie może im dać silna marka pracodawcy, wiele z nich nie wykorzystuje potencjału tego podejścia.
Warto zauważyć, że 32 proc. firm pracuje nad swoimi pomysłami na employer branding, a 29 proc. jeszcze je krystalizuje. Niestety, 21 proc. pracodawców nie podejmuje działań w tym zakresie, a 4 proc. nie ma pojęcia, o co w tym chodzi.
Statystyki te utrzymują się na dość podobnym poziomie od kilku lat, co pokazuje, że polskie firmy nieśmiało podchodzą do budowania swojej marki jako pracodawcy. Warto zatem zainwestować w employer branding, aby przyciągnąć i zatrzymać najlepszych pracowników.
Na podstawie: Źródła









