Nowa Specjalistka ds. PR w Fundacji Res Publica

Nowa Specjalistka ds. PR w Fundacji Res Publica

CZQ>PL>MARKETING
Nowa Specjalistka ds. PR w Fundacji Res Publica

Fundacja Res Publica powitała w swoim zespole nową specjalistkę ds. PR-u, Joannę Grądzką. Jej zadaniem będzie prowadzenie działań PR związanych z prestiżowym rankingiem innowatorów z regionu CEE „New Europe 100”.



Joanna Grądzka dołączyła do zespołu w lipcu i obejmie nowo utworzone stanowisko. Będzie również wspierać Annę Kiedrzyńską-Tui, PR Manager, w działaniach komunikacyjnych na rzecz fundacji.



Przed pracą w Fundacji Res Publica, Joanna zdobywała doświadczenie w custom publishingu w Ringier Axel Springer Polska, gdzie realizowała projekty dla takich marek jak PKN Orlen oraz sieć drogerii Rossmann. Jej bogate doświadczenie w branży PR z pewnością przyniesie pozytywne efekty.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.