Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowy kierunek studiów: Komunikacja korporacyjna na UW

Nowy kierunek studiów: Komunikacja korporacyjna na UW

Nowy kierunek studiów: Komunikacja korporacyjna na UW

CZQ>PL>MARKETING
Nowy kierunek studiów: Komunikacja korporacyjna na UW

Uniwersytet Warszawski otwiera nowy kierunek rocznych studiów podyplomowych – komunikacja korporacyjna. Od października 2017 roku, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii rozpocznie rekrutację na ten innowacyjny program.

Zintegrowana i efektywna komunikacja nie tylko pozwala wyróżnić się na coraz bardziej zmiennym i wymagającym rynku, ale także pomaga uniknąć katastrof wizerunkowych” – mówi dr Jarosław Kończak, pomysłodawca nowego kierunku.

Program studiów obejmuje kluczowe obszary, w tym:

public relationse-PRsocial mediabudowa i zarządzanie markąreklamasponsoringCSRkomunikacja wewnętrzna

Te zagadnienia są niezbędne w dzisiejszym świecie biznesu, gdzie komunikacja odgrywa kluczową rolę.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.