Studenci „Nowego PR-u” zrealizowali kampanię dla Fundacji Poland Business Run

Studenci „Nowego PR-u” zrealizowali kampanię dla Fundacji Poland Business Run

CZQ>PL>MARKETING
Studenci „Nowego PR-u” zrealizowali kampanię dla Fundacji Poland Business Run

Studenci 14. edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie wykazali się dużą kreatywnością, opracowując kompleksową kampanię public relations dla Fundacji Poland Business Run.



W ramach projektu słuchacze przeszli przez cały proces tworzenia działań PR, od analizy rynku i opracowania strategii, po dobór kanałów komunikacji i budżetowanie. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych narzędzi analitycznych, studenci byli w stanie dotrzeć do grupy docelowej i zrealizować postawione cele.



Kampania ta pokazuje, jak ważne jest przygotowanie i planowanie w pracy specjalistów PR, a także jak kluczowe jest mierzenie efektów działań. To świetny przykład dla przyszłych profesjonalistów w branży.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.