Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Rewolucja w Branży AV: Sony i Nowe Możliwości Digital Signage

Rewolucja w Branży AV: Sony i Nowe Możliwości Digital Signage

Rewolucja w Branży AV: Sony i Nowe Możliwości Digital Signage

CZQ>PL>MARKETING
Rewolucja w Branży AV: Sony i Nowe Możliwości Digital Signage

Zmieniające się potrzeby klientów stają się kluczowym czynnikiem wpływającym na rozwój branży AV. W odpowiedzi na te zmiany, Sony wprowadza innowacyjne rozwiązania, które mogą zrewolucjonizować rynek digital signage.



W ofercie producenta znalazły się profesjonalne monitory Bravia z wbudowanymi playerami, które w połączeniu z oprogramowaniem holenderskiej firmy TDM znacznie upraszczają proces przygotowywania materiałów DS. Dzięki temu, integratorzy mają szansę na łatwe wprowadzenie tych rozwiązań na rynek.



Sony planuje skierować swoje produkty nie tylko do klientów korporacyjnych, ale także do nowych odbiorców, takich jak retail. Piotr Gajewski, Account Manager Sony Professional, zaznacza, że dotychczas retail był marginalizowany, ale teraz producent chce to zmienić.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.