Trudna sztuka motywacji w sprzedaży systemów hiperkonwergentnych
Trudna sztuka motywacji w sprzedaży systemów hiperkonwergentnych

Przekonywanie partnerów do sprzedaży systemów hiperkonwergentnych to sztuka wymagająca dużego doświadczenia w budowaniu relacji międzyludzkich. W tej delikatnej materii, prowizje i rabaty są ważne, ale stanowią jedynie część większej układanki.
Aby utrzymać lojalność partnerów, producenci muszą dbać o pozytywny wizerunek marki oraz oferować wsparcie techniczne i marketingowe. Kluczowym elementem jest również permanentna edukacja partnerów, która pozwala im lepiej zrozumieć produkt i jego zalety.
Odpowiednie dopasowanie poszczególnych „puzzli” w programach partnerskich wymaga staranności. Współpraca z doświadczonymi resellerami może przynieść korzyści, ale tylko wtedy, gdy zostaną zaspokojone ich potrzeby i oczekiwania.
Na podstawie: Źródła









