Problemy z danymi w firmach - menedżerowie w tarapatach

Problemy z danymi w firmach - menedżerowie w tarapatach

CZQ>PL>MARKETING
Problemy z danymi w firmach - menedżerowie w tarapatach

Prawie dwie trzecie menedżerów w firmach boryka się z problemami dostępu do kluczowych informacji zarządczych. Aż 66 proc. z nich wskazuje na trudności w pozyskiwaniu potrzebnych danych, podczas gdy 82 proc. skarży się na znaczące opóźnienia w ich otrzymywaniu.

Te trudności wynikają z nadmiaru danych generowanych przez organizacje oraz z braku odpowiednich narzędzi informatycznych. Badanie przeprowadzone przez firmę Motabi, wśród 400 menedżerów, ujawnia, że ponad połowa z nich (51 proc.) uważa, że dostępne na rynku narzędzia do raportowania są zbyt skomplikowane.

Wielu menedżerów zwraca uwagę, że te narzędzia oferują wiele funkcjonalności, które nie są istotne z perspektywy potrzeb biznesowych. To zjawisko pokazuje, jak istotne jest dostosowanie narzędzi analitycznych do realnych wymagań użytkowników.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.