Datarino: Rewolucja w Komunikacji z Klientami Sklepów Stacjonarnych

Datarino: Rewolucja w Komunikacji z Klientami Sklepów Stacjonarnych

CZQ>PL>MARKETING
Datarino: Rewolucja w Komunikacji z Klientami Sklepów Stacjonarnych

Datarino, wrocławski startup, zmienia zasady gry na rynku retail. Pod przewodnictwem Edwarda Mężyka, firma, która zaczynała w małym biurze, dziś ma ponad 40 pracowników i biuro w Sky Tower.



Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom w obszarze Big Data, Datarino nie tylko zdobywa rynek polski, ale także otworzyło spółkę córkę w Czechach i Serbii.



Jak mówi Mężyk, na początku działalności brakowało im produktu, który mogliby sprzedawać. Z czasem zrozumieli, że Big Data to kluczowy obszar, w który warto inwestować. Dziś ich misją jest rewolucjonizowanie sposobu komunikacji z klientami sklepów stacjonarnych.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.