Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Podsumowanie Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ: Kluczowe Wnioski

Podsumowanie Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ: Kluczowe Wnioski

Podsumowanie Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ: Kluczowe Wnioski

CZQ>PL>MARKETING
Podsumowanie Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ: Kluczowe Wnioski

Wczoraj, 23 marca 2017 roku, na PGE Narodowym odbył się pierwszy dzień Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ. Uczestnicy mieli okazję wysłuchać pięciu prelekcji, które dostarczyły cennych informacji na temat aktualnych trendów w branży sportowej.



Jednym z kluczowych prelegentów był Lewis Wiltshare, Consulting Partner w Seven League. Jego wystąpienie dotyczyło monetyzacji mediów społecznościowych w sporcie. Wiltshare podkreślił znaczenie angażowania odbiorców i przytoczył przykłady marek, które skutecznie wykorzystują te narzędzia. „Mój szef mówi, że media społecznościowe są jak zwierzątka. Jak będziemy o nie dbać, to nam się odwdzięczą” – zaznaczył.



Kolejnym mówcą był Danny Menken, Group Managing Director, który również podzielił się swoimi spostrzeżeniami na temat strategii marketingowych w sporcie.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.