Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Czas przełomu na rynku publicznym IT

Czas przełomu na rynku publicznym IT

Czas przełomu na rynku publicznym IT

CZQ>PL>MARKETING
Czas przełomu na rynku publicznym IT

Zdaniem szefa jednej z największych polskich spółek informatycznych, ostatnia zapaść w sektorze publicznym może być punktem zwrotnym dla całej branży. Zmiany te mogą prowadzić do nowych pomysłów oraz przeorganizowania relacji między państwem a firmami w obszarze zamówień publicznych.



Prezes podkreślił, że opinie o przydatności prywatnych spółek w publicznych projektach mogą się utrzymać. Warto zauważyć, że instytucje publiczne coraz częściej wynajmują fachowców IT, co może świadczyć o zmieniających się strategiach w realizacji projektów.



Wygląda na to, że publiczne jednostki będą starały się realizować projekty własnymi siłami oraz ostrożniej wydawać środki. Rzadziej korzystać będą z usług firm zewnętrznych, co zapowiada nową erę w sektorze IT.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.