Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Roboty a Praca: Co Nas Czeka w Przyszłości?

Roboty a Praca: Co Nas Czeka w Przyszłości?

Roboty a Praca: Co Nas Czeka w Przyszłości?

CZQ>PL>MARKETING
Roboty a Praca: Co Nas Czeka w Przyszłości?

Według raportu "Harnessing Revolution. Creating the Future Workforce" opracowanego przez Accenture, aż 87 proc. pracowników obawia się, że ich praca zostanie zautomatyzowana w ciągu najbliższych pięciu lat. To zjawisko nie jest nowe, ale jego skala może zaskakiwać.



Narzędzia z sztuczną inteligencją mają potencjał zwiększenia wydajności pracy w dwunastu wiodących gospodarkach świata nawet o 40 proc. do 2025 roku. To może oznaczać rewolucję na rynku pracy, gdzie tradycyjne zawody ustąpią miejsca nowym umiejętnościom.



Według prognoz OECD, 65 proc. dzieci rozpoczynających edukację będzie pracować w zawodach, które dzisiaj jeszcze nie istnieją. To stawia przed nami wyzwanie, aby inwestować w umiejętności i adaptować się do szybko zmieniającego się świata.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.