Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

IBM Rewolucjonizuje Program Partnerski po 18 Latach!

IBM Rewolucjonizuje Program Partnerski po 18 Latach!

IBM Rewolucjonizuje Program Partnerski po 18 Latach!

CZQ>PL>MARKETING
IBM Rewolucjonizuje Program Partnerski po 18 Latach!

IBM ogłosił nową edycję swojego programu partnerskiego PartnerWorld, wprowadzając istotne zmiany po 18 latach. Nowe podejście koncentruje się na umiejętnościach i kompetencjach, zamiast wyłącznie na przychodach.



Nowe poziomy współpracy to Platinum, Gold i Silver, które zastępują dotychczasowe statusy Premier, Advanced oraz Member. Ta zmiana odzwierciedla ewolucję rynku i potrzeb partnerów, którzy teraz mogą zyskać więcej, rozwijając swoje umiejętności.



W przeszłości, najwyższe statusy przyznawano partnerom generującym największe przychody. Choć przychody nadal są istotne, obecnie certyfikaty i umiejętności nabierają kluczowego znaczenia w ocenie partnerów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.