Influencerzy wspierają UNICEF w akcji #JaStawiam
Influencerzy wspierają UNICEF w akcji #JaStawiam

Influencerzy włączają się w nową akcję charytatywną UNICEF Polska pod hasłem #JaStawiam. Dzięki wsparciu firmy indaHash, kampania zyskuje na sile, mobilizując rzesze ludzi do działania.
W ramach akcji w mediach społecznościowych pojawiają się zdjęcia pustych talerzy, które mają na celu zwrócenie uwagi na problem niedożywienia dzieci w południowej i wschodniej Afryce. To innowacyjne podejście pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, jednocześnie angażując setki influencerów.
„Zdarza Ci się opublikować zdjęcie swojego posiłku na Instagramie? Nie wszyscy mogą pochwalić się tym, co dziś zjedli” – podkreśla indaHash, zachęcając do refleksji nad sytuacją tych, którzy nie mają dostępu do jedzenia.
Na podstawie: Źródła









