BlackBerry: Transformacja w kierunku motoryzacji po drastycznych stratach

BlackBerry: Transformacja w kierunku motoryzacji po drastycznych stratach

CZQ>PL>MARKETING
BlackBerry: Transformacja w kierunku motoryzacji po drastycznych stratach

BlackBerry odnotowało znaczną stratę finansową, generując w III kwartale 2016 roku obrót w wysokości 289 mln dolarów, co oznacza spadek o 47,3% w porównaniu do roku poprzedniego.



Warto zaznaczyć, że firma zanotowała 117 mln dolarów straty netto, w porównaniu do 89 mln dolarów straty rok wcześniej. 40% przychodów pochodziło ze sprzedaży sprzętu, podczas gdy 31% stanowiły wpływy za dostęp, a 29% to usługi serwisowe i oprogramowania.



John Chen, szef BlackBerry, wskazuje, że potrzebuje 4-5 kwartałów na stabilizację przychodów. Inwestorzy z nadzieją spoglądają na nową strategię firmy, która koncentruje się na tworzeniu aplikacji dla branży motoryzacyjnej.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.