Dlaczego Twój Startup Nie Powinien Być Chatbotem?

Dlaczego Twój Startup Nie Powinien Być Chatbotem?

CZQ>PL>MARKETING
Dlaczego Twój Startup Nie Powinien Być Chatbotem?

W ostatnich latach chatboty zdobyły ogromną popularność w branży startupowej. Jednak wiele firm wciąż nie zdaje sobie sprawy, że nie każdy produkt nadaje się do tego formatu. Na przykład, startup zajmujący się wyszukiwaniem knajp nie stanie się lepszy tylko dlatego, że użyje chatbota.



Przykład Ady, osobistego asystenta do wynajmu, pokazuje, że nie wszystkie pomysły są trafione. Chociaż istnieją wzorce, które działają, metoda prób i błędów ujawnia też wiele ślepych uliczek.



Kluczowe jest, aby zrozumieć, że chatboty powinny być stosowane tylko wtedy, gdy mogą naprawdę dodać wartość do użytkownika. W przeciwnym razie, mogą jedynie frustrować klientów i odbierać im chęć do korzystania z usługi.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.