Jak pisać śródtytuły, które sprzedadzą Twój artykuł
Jak pisać śródtytuły, które sprzedadzą Twój artykuł

Śródtytuły są kluczowym elementem artykułów, który może znacząco wpłynąć na ich czytelność i atrakcyjność. Zanim przejdziesz do dalszej lektury, spróbuj przewinąć stronę do końca, a następnie wrócić. Zrozumiesz, dlaczego środtytuły są tak ważne.
Wzrost wskaźnika przewijania stron jest niepokojący, a dane pokazują, że w 2014 roku wzrósł on o 18% na smartfonach i 42% na tabletach! Badania Scientia Mobile wskazują, że 11% użytkowników zaczyna przewijać stronę już po czterech sekundach. To oznacza, że jeśli Twoja strona nie załaduje się wystarczająco szybko, możesz stracić część odbiorców.
Dlatego warto inwestować czas w tworzenie atrakcyjnych śródtytułów, które przyciągną uwagę czytelników i zatrzymają ich na dłużej. Dobre śródtytuły mogą zwiększyć zaangażowanie i poprawić wyniki Twojego artykułu.
Na podstawie: Źródła









