Jak Mój Empik Zmienił Oblicze Programów Lojalnościowych
Jak Mój Empik Zmienił Oblicze Programów Lojalnościowych

W 2016 roku wystartowała kampania promująca Mój Empik, pierwszy spersonalizowany program lojalnościowy. Celem akcji było zwiększenie liczby rejestracji i przyciągnięcie szerokiej grupy odbiorców, w tym miłośników książek, filmów oraz muzyki.
Grupa docelowa była bardzo różnorodna, obejmując nie tylko stałych klientów Empiku, ale również osoby korzystające z innych księgarni. Tak szeroka strategia miała na celu dotarcie do jak najszerszego kręgu odbiorców.
W akcji wzięła udział dziennikarka Justyna Dżbik-Kluge, która w dynamiczny sposób rozmawiała z przechodniami, pytając ich o kulturalne preferencje. To podejście wymagało szybkiej reakcji oraz umiejętności koordynacji, co sprawiło, że kampania była niezwykle emocjonująca.
Na podstawie: Źródła









