Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Jak Mój Empik Zmienił Oblicze Programów Lojalnościowych

Jak Mój Empik Zmienił Oblicze Programów Lojalnościowych

Jak Mój Empik Zmienił Oblicze Programów Lojalnościowych

CZQ>PL>MARKETING
Jak Mój Empik Zmienił Oblicze Programów Lojalnościowych

W 2016 roku wystartowała kampania promująca Mój Empik, pierwszy spersonalizowany program lojalnościowy. Celem akcji było zwiększenie liczby rejestracji i przyciągnięcie szerokiej grupy odbiorców, w tym miłośników książek, filmów oraz muzyki.

Grupa docelowa była bardzo różnorodna, obejmując nie tylko stałych klientów Empiku, ale również osoby korzystające z innych księgarni. Tak szeroka strategia miała na celu dotarcie do jak najszerszego kręgu odbiorców.

W akcji wzięła udział dziennikarka Justyna Dżbik-Kluge, która w dynamiczny sposób rozmawiała z przechodniami, pytając ich o kulturalne preferencje. To podejście wymagało szybkiej reakcji oraz umiejętności koordynacji, co sprawiło, że kampania była niezwykle emocjonująca.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.