Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Paraolimpijczycy w cieniu mediów: Co się dzieje?

Paraolimpijczycy w cieniu mediów: Co się dzieje?

Paraolimpijczycy w cieniu mediów: Co się dzieje?

CZQ>PL>MARKETING
Paraolimpijczycy w cieniu mediów: Co się dzieje?

39 medali zdobyli polscy paraolimpijczycy podczas tegorocznych Igrzysk Paraolimijskich, co zapewniło im 10. miejsce w klasyfikacji medalowej. Mimo tych sukcesów, temat paraolimpijczyków w mediach jest marginalizowany, a ich osiągnięcia nie są odpowiednio nagłaśniane.

Specjaliści od wizerunku oraz sami sportowcy, jak Natalia Partyka i Wojciech Makowski, stawiają pytanie: dlaczego tak się dzieje? "Budowanie popularności sportu osób niepełnosprawnych to proces" - mówi Piotr Glinkowski, Account Director w Arskom Group.

Warto zastanowić się nad tym, kto odpowiada za niską obecność paraolimpijczyków w mediach. Czy to wina mediów, czy może braku odpowiedniej promocji? Czy sytuacja się zmienia, czy czeka nas dalsza marginalizacja?


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.