Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

NTT System: Zyski w obliczu spadków przychodów

NTT System: Zyski w obliczu spadków przychodów

NTT System: Zyski w obliczu spadków przychodów

CZQ>PL>MARKETING
NTT System: Zyski w obliczu spadków przychodów

NTT System opublikował wyniki finansowe za pierwszą połowę 2016 roku, które wskazują na skonsolidowany zysk netto wynoszący 1,678 mln zł. Mimo spadku przychodów o 18,1 proc. w porównaniu do roku ubiegłego, firma osiągnęła zysk przed opodatkowaniem na poziomie 2,085 mln zł.



Warto zaznaczyć, że rentowność wyniku netto wyniosła 0,6 proc., co stanowi wzrost w porównaniu do 0,4 proc. w pierwszej połowie 2015 roku. To pozytywny sygnał, jednak wciąż poniżej 1 proc.



W Polsce NTT System osiągnął 234,8 mln zł obrotów, co stanowi 85,5 proc. całkowitych przychodów grupy. Niestety, spadki sprzedaży odnotowano we wszystkich kategoriach produktów, z największą częścią przychodów wynoszącą 192,5 mln zł, co również oznacza spadek o 18,1 proc..



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.