Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Dobra koniunktura dla aplikacji dla przedsiębiorstw

Dobra koniunktura dla aplikacji dla przedsiębiorstw

Dobra koniunktura dla aplikacji dla przedsiębiorstw

CZQ>PL>MARKETING
Dobra koniunktura dla aplikacji dla przedsiębiorstw

Według opublikowanego niedawno raportu IDC, rynek aplikacji dla przedsiębiorstw w Polsce odnotował znaczny wzrost. W 2015 roku przychody wzrosły o 4,4%, mimo że w dolarach zanotowano spadek o 12,6% z powodu niekorzystnych zmian kursowych.

Liderami sprzedaży były firmy takie jak SAP, posiadająca 40,1% udziału w rynku oraz polski Comarch z 16,9%. Co ciekawe, Comarch był jedynym z czołowej trójki, który zwiększył swój udział w rynku.

Głównym czynnikiem wzrostu była sprzyjająca koniunktura gospodarcza oraz rozwój polskich firm, które inwestują w IT. To pozytywne zmiany, które mogą wpłynąć na przyszłość rynku aplikacji.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.