Tołpa stawia na blogerów w nowej kampanii wizerunkowej

Tołpa stawia na blogerów w nowej kampanii wizerunkowej

CZQ>PL>MARKETING
Tołpa stawia na blogerów w nowej kampanii wizerunkowej

Marka kosmetyczna Tołpa rozpoczęła nową kampanię wizerunkową, która ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki w mediach społecznościowych. Kluczowym elementem strategii jest współpraca z blogosferą, w której zaangażowano 12 wpływowych blogerów.


Wśród twórców znaleźli się m.in. One Little Smile, Blog Ojciec, The Adamant Wanderer, a także Opydo.pl i Klosinski.net. Każdy z nich stworzy kontekstowe artykuły, które będą odpowiadać założeniom kampanii do końca września.


Jak podkreślają przedstawiciele marki, przy doborze blogerów kierowano się przede wszystkim jakością treści oraz ich zaangażowaniem w social media. Taka strategia ma na celu dotarcie do szerszej grupy odbiorców i wzmocnienie pozycji Tołpy na rynku.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.