Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Wideo jako ratunek dla zasięgów na Facebooku?

Wideo jako ratunek dla zasięgów na Facebooku?

Wideo jako ratunek dla zasięgów na Facebooku?

CZQ>PL>MARKETING
Wideo jako ratunek dla zasięgów na Facebooku?

W ostatnim czasie zasięg organiczny treści na Facebooku drastycznie spadł o 52%. To oznacza, że publikacje widzi teraz o połowę mniej użytkowników niż jeszcze na początku roku. Co stoi za tym zjawiskiem?

Facebook, pod przewodnictwem Marka Zuckerberga, wprowadza zmiany w algorytmie, który decyduje o tym, co pojawia się w Newsfeedzie. Wzrastająca liczba postów publikowanych przez wydawców wpływa na redukcję zasięgu. Jak wynika z analiz, użytkownicy są mniej skłonni do interakcji z treściami, co pogarsza sytuację.

Na szczęście, niektórzy wydawcy znaleźli sposób na radzenie sobie z tym problemem. Wideo stało się ich kołem ratunkowym. Publikacje w formie wideo cieszą się większym zainteresowaniem i mogą pomóc w zniwelowaniu skutków nowego algorytmu.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.