E-mail, który przyciągnie wzrok – jak zwiększyć zasięg?
E-mail, który przyciągnie wzrok – jak zwiększyć zasięg?

Choć social media wspomogły działania marketingowców w zaangażowaniu konsumentów, to zasięgi e-maili nadal są na niskim poziomie. Jak to zmienić? Warto się nad tym zastanowić, bo jak wynika z badania „E-mail on Acid” przeprowadzonego w 2016 roku, prawie trzy na cztery firmy (około 72 proc. respondentów) stwierdziły, że planują poświęcić więcej czasu na wysyłanie e-maili.
87 proc. chce za to zwiększyć budżety na e-mail marketing. W oparciu o narzędzie Easy SMTP, autorka przygotowała wskazówki, które pomogą zaciekawić odbiorcę korespondencją. Kluczowe jest pierwsze wrażenie, które można osiągnąć dzięki atrakcyjnym nagłówkom oraz spersonalizowanej treści.
Warto zwrócić uwagę na estetykę wiadomości oraz na to, aby były one dostosowane do urządzeń mobilnych. To tylko niektóre z elementów, które mogą zwiększyć skuteczność e-mail marketingu.
Na podstawie: Źródła









