Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Spadek sprzedaży tabletów - co przyniesie przyszłość?

Spadek sprzedaży tabletów - co przyniesie przyszłość?

Spadek sprzedaży tabletów - co przyniesie przyszłość?

CZQ>PL>MARKETING
Spadek sprzedaży tabletów - co przyniesie przyszłość?

Sprzedaż tabletów ciągle spada, a dane za II kw. 2016 roku pokazują, że na światowy rynek trafiło 38,7 mln tabletów. Zaskakujące jest to, że aż 65 proc. z nich działa na systemie Android.

W porównaniu do I kw. 2016 roku, odnotowano spadek o 15 proc.. Analitycy wskazują, że klienci zaczynają poszukiwać bardziej produktywnych urządzeń. Wzrost sprzedaży modeli z dołączaną klawiaturą zdaje się potwierdzać ten trend.

Producenci tabletów muszą dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku. Obecnie urządzenia z Androidem mają trudności w rywalizacji z systemami iOS i Windows. Jednak w ciągu najbliższych 12-18 miesięcy sytuacja może się zmienić, zwłaszcza po premierze nowej wersji Androida, która ma oferować lepsze wsparcie dla multi-taskingu.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.