Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Innowacyjna Muzyka: DJ Grający w Rytmie Ludzkich Serc!

Innowacyjna Muzyka: DJ Grający w Rytmie Ludzkich Serc!

Innowacyjna Muzyka: DJ Grający w Rytmie Ludzkich Serc!

CZQ>PL>MARKETING
Innowacyjna Muzyka: DJ Grający w Rytmie Ludzkich Serc!

W sercu Warszawy, 18 czerwca br., odbył się niezwykły finał Projektu Heartbeats – polskiej odsłony globalnej kampanii Ballantine’s STAY TRUE STORIES. DJ Piotr Bejnar wprowadził publiczność w świat, w którym technologia spotyka się z sztuką.



Podczas tego wyjątkowego live-actu, muzyka była tworzona w rytmie ludzkich serc. Uczestnicy wydarzenia nosili specjalne bransoletki, które dzięki technologii druku 3D, mierzyły ich puls. To innowacyjne podejście sprawiło, że każdy dźwięk był unikalny i dostosowany do emocji zgromadzonych w klubie Niebo.



Projekt Heartbeats to nie tylko muzyka, ale również przekaz o autentyczności i połączeniu ludzi poprzez wspólne doświadczanie sztuki. To wydarzenie łączyło nowoczesne technologie z ludzkimi emocjami, tworząc niezapomniane przeżycie.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.