Nierozstrzygnięty konkurs na logo Politechniki Łódzkiej

Nierozstrzygnięty konkurs na logo Politechniki Łódzkiej

CZQ>PL>MARKETING
Nierozstrzygnięty konkurs na logo Politechniki Łódzkiej

Politechnika Łódzka ogłosiła, że konkurs na nowe logo uczelni został unieważniony. Uczestnicy mieli czas do 6 czerwca na przesłanie swoich projektów, a 20 czerwca miało odbyć się ogłoszenie finalistów.


Pomimo obietnicy, że zwycięska identyfikacja wizualna zostanie nagrodzona kwotą 30 tys. zł netto, żadna z nadesłanych prac nie spełniła oczekiwań komisji. Rzeczniczka prasowa uczelni, Ewa Chojnacka, potwierdziła, że decyzja o unieważnieniu konkursu jest zgodna z regulaminem.


W rezultacie, Politechnika Łódzka pozostaje z dotychczasowym logotypem i w najbliższym czasie nie planuje nowych zmian. To decyzja, która z pewnością wywołała rozczarowanie wśród uczestników oraz osób związanych z uczelnią.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.