Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Katowice na ekranach świata: Czy zniszczenie może być promocją?

Katowice na ekranach świata: Czy zniszczenie może być promocją?

Katowice na ekranach świata: Czy zniszczenie może być promocją?

CZQ>PL>MARKETING
Katowice na ekranach świata: Czy zniszczenie może być promocją?

Katowice mogą zyskać na popularności dzięki niezwykłemu pomysłowi. W obliczu zniszczenia miast w filmach, takich jak „Transformers”, prezydent miasta wyraził zgodę na wykorzystanie lokalnych obiektów w produkcjach filmowych. Jak zauważa Ma­ciej Stachura, rzecznik prasowy Urzędu Miasta, taka obecność w kinach mogłaby przyciągnąć turystów.

Pomysłodawcy z katowickiego ruchu społecznego wskazują, że miasta na całym świecie, takie jak Paryż czy Los Angeles, zyskały na wartości wizerunkowej dzięki filmom. „Zainteresowanie Spodkiem w takich wielkich produkcjach mogłoby być niesamowitą dźwignią promocyjną dla naszego miasta” – dodaje Stachura.

Inicjatywa ta pokazuje, jak marketing filmowy może wpłynąć na lokalną gospodarkę i turystykę. Czy Katowice staną się kolejnym kultowym miejscem w kinematografii?


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.