Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Jak KLM zdobywa serca internautów w bitwie linii lotniczych

Jak KLM zdobywa serca internautów w bitwie linii lotniczych

Jak KLM zdobywa serca internautów w bitwie linii lotniczych

CZQ>PL>MARKETING
Jak KLM zdobywa serca internautów w bitwie linii lotniczych

Wakacje w pełni, a podróże stają się gorącym tematem w mediach. Według rankingu Skytrax: World Airline Awards, Lufthansa i Air France dominują w medialnej debacie, ale to KLM zyskuje największą sympatię internautów.

Od 1 kwietnia do 30 czerwca br. w mediach pojawiło się niemal 30 tys. publikacji dotyczących linii lotniczych. Lufthansa była najczęściej wspominana, z ponad 4,2 tys. wzmiankami. Mimo to, w tej podniebnej rywalizacji, KLM zdobywa przewagę.

Wybór linii lotniczej jest kluczowy dla udanego wypoczynku. Warto zwrócić uwagę na opinie internautów oraz medialne analizy, które mogą pomóc w podjęciu decyzji o wymarzonej podróży.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.