RWE Polska wybiera agencję On Board do wsparcia komunikacji
RWE Polska wybiera agencję On Board do wsparcia komunikacji

RWE Polska ogłosiło, że wybrało agencję On Board do doradztwa w obszarze komunikacji korporacyjnej. To ważny krok w kierunku poprawy efektywności komunikacyjnej firmy, która planuje wykorzystać różnorodne kanały do realizacji swoich strategicznych inicjatyw.
Umowa została podpisana na 2 lata, a agencja On Board, będąca częścią Grupy On Board Think Kong, odpowiedzialna będzie za działania w zakresie komunikacji korporacyjnej. Na czele projektu stoi Katarzyna Rek, która kieruje działem komunikacji w agencji.
RWE Polska wcześniej korzystało z usług różnych agencji, w tym Lighthouse Consultants, co pokazuje ich dążenie do ciągłego doskonalenia strategii komunikacyjnej. Nowe partnerstwo z On Board może przynieść świeże podejście i innowacyjne rozwiązania w zakresie komunikacji.
Na podstawie: Źródła









