Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Kool Things zleca promocję Call of Duty

Kool Things zleca promocję Call of Duty

Kool Things zleca promocję Call of Duty

CZQ>PL>MARKETING
Kool Things zleca promocję Call of Duty

Kool Things nawiązało współpracę z Activision, znanym producentem gier, który stoi za takimi hitami jak Call of Duty, Guitar Hero i Skylanders. Agencja ma za zadanie promować markę Call of Duty w Polsce.



Działania Kool Things obejmują obsługę komunikacji z lokalnymi mediami, influencerami oraz społecznościami graczy. To ważny krok, który ma na celu wzmocnienie obecności marki na polskim rynku gier.



Warto zauważyć, że agencja będzie również wspierać promocję innych serii gier od Activision, co świadczy o jej elastyczności i umiejętności dostosowania się do potrzeb klienta. Współpraca została zawarta do końca 2016 roku, a zespół odpowiedzialny za projekt prowadzą Aleksander Pakulski i Andrzej Mazuruk.



Klient został pozyskany dzięki rekomendacji, co podkreśla znaczenie relacji w branży PR. Wcześniej promocją marki Call of Duty zajmowała się agencja MSL Group.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.