#EatYourRun: Obiad za Bieganie!
#EatYourRun: Obiad za Bieganie!

Marka Kalenji Elioruns zainaugurowała niezwykłą kampanię o nazwie #EatYourRun, która łączy miłość do biegania z kulinarnymi doznaniami. Zamiast płacić za obiad pieniędzmi, uczestnicy akcji wymieniają swoje przebiegnięte kilometry na wykwintne dania.
Inicjatywa, stworzona przez agencję Rosapark z Paryża, ma na celu promowanie nowej kolekcji butów Eliorun. Dziennikarze otrzymują nowe pary butów, a 24 maja zorganizowano wyjątkowy obiad w restauracji 6 Paul Bert. Uczestnicy mogli delektować się „ultra-fancy” jedzeniem, które otrzymywali w zamian za czas spędzony na biegu.
Kampania ma na celu pokazanie, że bieganie to nie tylko wysiłek, ale i przyjemność. W przygotowanym wideo podkreślono, że dla Kalenji najważniejsze jest pozytywne podejście do sportu.
Na podstawie: Źródła









