Nowy Departament Marketingu w PGNiG Obrót Detaliczny

Nowy Departament Marketingu w PGNiG Obrót Detaliczny

CZQ>PL>MARKETING
Nowy Departament Marketingu w PGNiG Obrót Detaliczny

PGNiG Obrót Detaliczny ogłasza ważną zmianę w swojej strukturze. Powstaje nowy departament marketingu, który ma na celu wsparcie bieżącego biznesu. Na czoło tej inicjatywy staje Maciej Szalaty, doświadczony menedżer, który do tej pory związany był z grupą Carlsberg.


Nowy departament marketingu zastąpi dotychczasowe biura komunikacji i sponsoringu oraz marketingu. W jego ramach powstaną kluczowe działy, takie jak:



marketing operacyjny,
marketing marki i promocji,
marketing regionalny,
PR i CSR.

Maciej Szalaty, od 2010 roku związany z Carlsbergiem, ma za sobą bogate doświadczenie, w tym pracę w firmie Mars, gdzie przeszedł ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.