Brother zmienia oblicze rynku MPS

Brother zmienia oblicze rynku MPS

CZQ>PL>MARKETING
Brother zmienia oblicze rynku MPS

Brother stawia na innowacje w obszarze druku, proponując rozwiązanie, które może przyciągnąć uwagę resellerów. W obliczu spadającej sprzedaży sprzętu drukującego, firma zwraca się ku modelowi Managed Print Services (MPS).

W ramach tej usługi, klienci z segmentu dużych przedsiębiorstw i korporacji mogą korzystać z druku jako usługi, co zapewnia im stałe wsparcie i nieprzerwaną obsługę. Brother dostrzega również potencjał w małych i średnich firmach, zachęcając swoich partnerów do wdrażania tego modelu.

MPS według Brothera to umowa pomiędzy producentem, resellerem a klientem, w której dostarczane są niezbędne materiały eksploatacyjne oraz zapewniany serwis. Taki system umożliwia klientowi łatwe rozliczenie się za usługi, co może przynieść korzyści zarówno dla sprzedawców, jak i użytkowników końcowych.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.