Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polskie firmy a cyfrowa transformacja: szansa czy zagrożenie?

Polskie firmy a cyfrowa transformacja: szansa czy zagrożenie?

Polskie firmy a cyfrowa transformacja: szansa czy zagrożenie?

CZQ>PL>MARKETING
Polskie firmy a cyfrowa transformacja: szansa czy zagrożenie?

Według badania Deloitte Digital, zaledwie 36 proc. polskich firm ma sprecyzowany plan operacyjny dotyczący cyfrowej transformacji. Jeszcze mniej, bo tylko 29 proc., jest gotowych do wdrożenia i nadzorowania tego planu. To niepokojące dane, które sugerują, że wiele organizacji nie nadąża za dynamicznymi zmianami w technologii.

Mimo to, firmy zdają sobie sprawę z konieczności cyfrowej transformacji i zamierzają się do niej przygotować. Aż 60 proc. kadry zarządzającej jest świadome, że opracowanie strategii jest kluczowe dla przyszłości ich organizacji. Ponadto, ponad połowa respondentów (58 proc.) uważa, że technologie cyfrowe znacząco poprawiają efektywność działania.

Uczestnicy badania zostali również zapytani, czy widzą w cyfrowej transformacji szansę, czy raczej zagrożenie. To pytanie pozostaje otwarte i wymaga dalszej analizy.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.