Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Czy uzależnienie od aplikacji to nowa norma?

Czy uzależnienie od aplikacji to nowa norma?

Czy uzależnienie od aplikacji to nowa norma?

CZQ>PL>MARKETING
Czy uzależnienie od aplikacji to nowa norma?

Badania pokazują, że aż 90% czasu spędzanego na smartfonach poświęcamy na korzystanie z aplikacji mobilnych. W dzisiejszych czasach, dla wielu z nas, życie bez nawigacji, aplikacji rozrywkowych oraz tych do komunikacji w mediach społecznościowych stało się wręcz niemożliwe.



Joanna Wojdan-Liszewska z Transition Technologies podkreśla, że według raportu „Polska.Jest.Mobi 2015”, blisko 60% Polaków korzysta ze smartfonów, a penetracja tabletów wynosi 21%. To świadczy o rosnącym znaczeniu tych urządzeń w naszym codziennym życiu.



Dodatkowo, raport MEC Mobile Report 2015 ujawnia, że aż 80% internautów używa smartfonów do przeglądania treści online. Czy to oznacza, że jesteśmy uzależnieni od aplikacji? To pytanie z pewnością zasługuje na głębszą refleksję.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.