Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Hejterskie komentarze o startupach – co mówią krytycy?

Hejterskie komentarze o startupach – co mówią krytycy?

Hejterskie komentarze o startupach – co mówią krytycy?

CZQ>PL>MARKETING
Hejterskie komentarze o startupach – co mówią krytycy?

W świecie startupów, hejterzy mają wiele do powiedzenia. Ich komentarze często koncentrują się na marnotrawstwie pieniędzy przez inwestorów. Wzburzeni, że fundusz inwestycyjny X zainwestował kilka milionów złotych w projekt Y, starają się ostrzec innych przed tym „błędem”.



Wielu z nich porusza temat bańki internetowej, sugerując, że podobne pomysły już istnieją. Ich krytyka jest nie tylko gorzka, ale i często pełna ironicznych komentarzy, które są zarówno zabawne, jak i przerażające.



Przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych wypowiedzi, które pokazują, jak różnorodne są reakcje na nowoczesne innowacje. Niektóre z nich wywołują uśmiech, inne mogą skłonić do refleksji.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPKAMPANIE STUDY

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.